Tankar

Jaa, jag kan faktiskt tänka!
Kanske inte så avancerade tankar, eller djupa heller för den delen.
Diskussioner går inte heller så bra, jag sitter alltid där med munnen på vid gavel och funderar över vad det egentligen är för färg på människans hår, ja människan som sitter framför mig vill säga, samtidigt som dräglet sakta men säkert sipprar ut, nej jag menar rinner ut. Ut ur min mun som saknar en tand.

Det var ju egentligen inte det där som jag skulle skriva men det är ju inget ovanligt att jag skriver saker som inte var meningen, sån är jag!
Toooookig!
Det kanske var en överdriven och lite falektig beskrivning av mig själv, men det är nog så som jag skulle vilja att folket runt omkting mig skulle beskriva den här Nina Lemon. Tokig och oförutsägbar. Ja så tror jag att jag skulle vilja vara. Spontan också, det skulle ju inte vara helt fel.

Nu till saken som jag skulle börja skriva om men som jag helt kom bort från när jag började beskriva min tankeverksamhet, den skulle jag i och för sig kunna beskriva mer ingående och i längre drag många gånger men det ska jag ju inte göra nu!
En väldigt fin fågel viskade i mitt öra att hon hade funderat på varför jag inte har en egen blogg.
"Du skriver bra och du tar ju fina bilder.."
Det har jag inte riktigt tänkt på, mina texter som skrivs är ju inte direkt de bästa!! :D och stavfel finns det många, men det ska det finnas för annars har inte min moster eller kära mor något att påpeka elelr reta upp sig på.
Men mina bilder tycker jag om, enkla men med en peronlig prägel.






Ska man skaffa en egen blogg?
Det är ju bara jag som skriver i alla fall.
Vad ska den heta?
Får jag inga förslag så stannar jag här ett tag till.

Kommentarer
Postat av: F

Jag vet vem fågeln var ;)

2009-10-07 @ 12:07:14
Postat av: Jag

starta eget! typ lemonlivet eller nåt sånt ;)

2009-10-07 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0