Min kära vän Fredrika är fan en liten smygfotograf

Efter att jag skrev det förra inlägget för typ 20 sekunder sen, eller det känns som det, men jag var inne på facebook en stund mellan.. Så det kanske är några minuter sen. Aja, jag började i alla fall kolla igenom mina bilder på datorn,
JAG ÄLSKAR DOM!
Många är tagna av Fredrika som alltid snappar åt sig min kära kamera, som har några år på nacken men vem bryr sig, jag vet en men den människan skiter jag i!
Motiven på dessa bilder är alltid en osminkad Nina med äckligt hår som gör några konstiga miner eller en Fredrika som ligger i en soffa och ser allmänt lite efter ut.
Men här är en av mååånga bilder som Fredilicious har tagit, för en gångs skull på en sminkad tjej som några timmar senare satt hemma hos en kompis omringad av fina tjejer.



Ja alltså, vad ska man säga..?

HAHA! Jag hittade en som mamma har tagit! Fyfan.

Här har ni fan bildbevis på att man kan vara pimp på en segelbåt och biff samtidigt.

Mucka inte med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0