Why are you so paranoid?

All the talk in the world lost in the world til you finally let that thing go
You wanna check into the heartbreak hotel but sorry we’re closed.

Sitter och pluggar ekonomi i min ensamhet, eller ja katten är här... han är lite knäpp!
Fredrika åkte hem för några minuter sen, vi har pluggat ekonomi och lyssnat på väldigt bra musik!
vi fick en kommentar alldeles nyss, den anonyma personen tyckte att vi uppdaterade för sällan och då tänkte jag att jag kunde slänga in ett inlägg, bara så där liksom!
Vi har blivit lite dåliga på det här med updateringar men vi håller på att bättra oss, det kan vi tumma på :P

Ska åter gå till ekonomin nu, det är verkligen roligt! Vi ska ha läxförhör i morgon men jag har en känsla som säger mig att det mer kommer lika ett prov.... Jaja, man får se livet från den ljusa sidan (HAHA!)

/Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0