VART ÄR MIN IPOD!

Min Ipod är borta. Jag lever för min Ipod och lyssnar på den konstant från att jag vaknar tills det att jag somnar till regnskogens alla läten. Nu är den spårlöst borta och till en början var såklart min lillebror huvudmisstänkt då han var den sista som använde den. Efter att ha trackaserat honom med ett antal telefonsamtal och sms har jag insett att det kanske inte är han som har tagit den. Jag kan klara mig utan den i några dagar med grejen är att imorgon ska jag sitta på ett flyg i 20 h! Jag får ångest bara jag tänker på det och det som är irriterande är att jag vet att den är i mitt rum eller i närheten och det är det som stör mig allra mest. Den ligger säkert på samma ställe som min bortappade kamera med alla bilder från i sommras som jag nyss köpte en ny laddare till för jag visste inte att den var borta! vad händer med mig, varför tappar jag bort allt som betyder nåt? Läxböcker, onödiga papper och smutsiga kläder är det enda jag kan hitta! 

Jag fruktar att det här kommer bli min värsta, längsta, tråkigaste och deprimerande flygtur hitills! Som tur är har jag iallafall sällskap av min brittiska kopmanjon och väl framme väntar ett 5 stjärnigt hotel men jag ser inte fram emot resan! ska dock bli kul att komma tillbaka, var bara 2 månadet sen jag var där sist! 



Lyckligt omedveten och med ipoden i gott förvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0