Våffeldagen!

Dagen började med -10 grader när jag vaknade och en seg skoldag men efter så gick hexagongänget + Robert till Sandys och hade det mysigt.

På lunchen så fick jag och Siri reda på att det just nu råkade vara 3.90kr/hg godis på coop extra så vi började vandra dit men när vi tillslut kom fram till Lidl så visade det sig att vi var helt fel ute. Men godis fick vi i alla fall, även om det inte riktigt var vad vi såg fram emot!

Vi slutade vid halv två idag men jag hade utvecklingssamtal vid halv 4 så jag stannade kvar i Nyköping med Robert som höll mig sällskap, jag provade en kjol på Gina som jag funderar på att köpa och Robert bokade tid för klippning annars så satt vi ute och njöt av solen!

Nu har jag precis ätit goda våfflor så min mage gör ont!



Jag ska nog strunta i att plugga idag och bara lägga mig i sängen och titta på tv och tycka att livet är underbart!
Vi hörs och ses.
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Robert.

Haha Hexagongänget + Robert hahahaha xD puss

2009-03-26 @ 17:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0