BIO, KLÄTTRING, LÄSA.

Visst är jag uppe tidigt idag? Jag vaknade för nästan en timme sen och har inte gjort något alls sen dess. Så därför kände jag göra något kulturellt och utbildande som att skriva ett blogginlägg. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, alls. Så jag börjar med att berätta om min helg och så får vi se vart det slutar. I fredags så kollade jag på massa Lost-avsnitt på kvällen och käkade granny-smith äpplen. Jag var i stort behov av en rejäl dos rebound-mys efter min helvetesvecka i skolan. På natten när jag skulle sova så gick det sådär för Adam låg och pratade danska rakt i mitt öra i över en timme. Aningen störande kanske ><.

Väl på lördagen så gjorde jag nada. Pluggade lite, läste lite, kollade på tv. Ni vet, ännu mer rebound-mys helt enkelt. På kvällen skulle jag egentligen åka och träffa brudarna och hitta på något. Men när det väl drog ihop sig för partaj så drog jag mig ur som den bittra, gamla hagga jag är. Det blev till att vara hemma och läsa istället. Men det är ju faktiskt bland det bästa jag vet så :).

Nu ska jag gå och äta en megastor brunch och sen blir det att gå på bio. Ska se Män som hatar kvinnor. Självfallet har jag redan läst boken och den var inte mycket att hurra för. Vi får däremot se hur bio är! CIAO!



Det skulle inte vara helt fel att sticka iväg och klättra lite idag faktiskt! Det är förjävligt att behöva åka till Norrköping varje gång...


/Malin.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

kul med klätter vägg

2009-03-08 @ 12:34:30
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan söt! Är allt bra med dig idag?



Kram

/linnéa

2009-03-08 @ 13:22:33
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Mamma Minna

Oj, va ni är dåliga på att uppdatera! Visst, ni har mycket i plugget men det tar inte mer än 5 min för er att skriva.... Saknar läsning! :)

2009-03-16 @ 08:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0