Söndag!

hej på er våra trogna läsare!

Min helg har varit bra. 
I fredags så var jag med Robert, vi handlade en massa godis på city gross det var nämligen 3,90kr/hg så vi mumsade på det och tittade på film.

På lördagen så solade vi lite solarium så mina fräknar börjar titta fram igen, jag blev faktiskt ganska brun men då har jag ju haft brun utan sol också..
Mot kvällen så åt vi på kebab house med Amanda, Fredrika, Nina, Siri och Ville, det var gott det med.
Hade Anna Skipper följt min helg så hade hon nog skjutit mig i bitar!
Efter kebab house så drog vi vidare till Nina där själva partyt var! Det var riktigt roligt, till och med sjuklingen Malin tittade förbi! Bilder kommer senare!
Självklart så släckte vi också under earth hour!

Idag så hade jag klockan på ringning redan vid 9. Vi var bjudna på lunch hos farmor för att fira min syster som fyller 19år imorgon så nu borde min mage spricka vilken minut som helst!

Glöm inte gossip girl ikväll!
Puss.
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0