segtsegtsegt!

Svar till fd. läsare: ja, jag är ledsen men vi har blivit lite dåliga på det där med att uppdatera.. Tråkigt att du inte orkar längre men kul att du läste den och jag hoppas att du börjar igen när vi sätter igång igen!

Den här veckan kommer att vara seeeg och otroligt stessig känner jag..
Idag hade vi ekonomi redovisning
Imorgon har vi spanska läxförhör
på fredag så har vi: ekonomi läxförhör, engelska presentation, svenska PM + en utläst bok som jag började med idag och historia prov!

Jag längtar verkligen tills 2an är över! bara 102 dagar kvar till sommarlovet!
Nu ska jag inte tråka ut er med skolan! Det händer ju faktiskt roliga saker också!

Idag så gick jag på stan och hittade en liten present till Fia som jag ska träffa imorgon, vi ska ta en fika och jag ville ge henne en present som ett "lycka till" och "jag tänker på dig" -present eftersom hon ska opereras på torsdag!
Jag hittade också en present till Linn som fyller 18år nu i helgen! Jag ska dit och fira henne på lördag, det ska bli grymt kul!
Jag blev nöjd med vad jag hittade till de båda så jag hoppas på glada miner!

Snart så ska jag sätta igång med spanskan så önska mig lycka till!
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: knäppskaft

svenska-PM är till på torsdag, bara för att öka paniken lite ;) nej nu var jag elak, men jag är SÅÅÅ less på plugg... :P

2009-03-02 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0