Precis

Jag håller helt men Amanda!
Vad skule världen vara utan musik? Jooo, väldigt mycket tråkigare och deprimernade, och som Amanda sa, väldigt tyst.
Och Spotify är väldigt roligt, och jag är väldigt sen med att använda det!
"Everyone Loves Music"
- Så sant som det är sagt!



Nu ska jag läsa historia och fundera över sambanden mellan ny världsbild, kyrkan splittras och nationalstatens födelse. Helst ska jag ju komma på några smarta och klyftiga kopplingar som kan förklara utvecklingen under perioden,tidigmoderna tiden, i stort!
Jag säger bara lycka till Nina!

/Nina, som överlevde dagens spanska lektion :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: - Jag kan vara bra på det, men då måste jag ha inspiration. Har inte det just nu känner jag.. (a)



- Jag vill ha det med! Skrev min mail förut på deras hemsida, men har inte fått nån inbjudan än..

2009-03-03 @ 21:19:33
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Hanna

oh, tack! aa, den e fin :)

2009-03-03 @ 21:41:53
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0