MYS OCH HELG.

Ja, som ni säkert redan vet så har vi klarat av ett historiaprov och ett läxförhör i ekonomin idag. Båda gick helt okej faktiskt. Och eftersom vi hade redovisning för våra diktanalyser på eftermiddagen och eftersom jag redan gjorde min i onsdags så unnade jag faktiskt mig själv att åka hem redan vid lunch och i samma veva köpa en jättesöt klänning från MQ. När jag kom hem fortsatte unnandet med en jättegod ost och baconsås med pasta! Jag är nog världens bästa kock.

Men men, låt er inte luras av mitt glada sken. Nu är det back to work - har massvis som jag måste hinna göra den här helgen! Hoppas ni får en trevlig ledighet under dessa härliga helgdagar! :)




/Malin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Haqr lagt till er nu :)

2009-03-06 @ 13:24:23
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0