MÅNGA HEMSKHETER PÅ INTÅGANDE.

Skolan håller på att ta livet av mig. Jag är inte ens glad att det är sommarlov om 14 veckor. Jag är så knäckt och avtrubbad att jag inte förmår mig att känna glädje över en så storslagen sak som mitt sista riktiga sommarlov.

I mitt huvud är det bara 14 veckor kvar till sommarlovet. Hur mycket som helst att göra och jag blir bara snurrig av allt. Dessutom ska jag hinna fylla 18 år (!) och få rynkor innan dess. Jag bävar för denna hemskhet. Jag tror att det är 67 dagar kvar idag (jag räknar ner i fruktan, ej i glädje ty min ungdom var allt för kort).


Jag bävar.

Men men, tillbaka till verkligheten och Geografin. Men om 20 min ska jag och Siri gå och käka på Rhodos! Sug på den ni!

/Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0