MALIN KOLLAR LÄGET LITE HÄR PÅ BLOGGEN.

Jag har egentligen inget att skriva. Sitter och pluggar arslet av mig som vanligt och behövde ett litet break. Min mamma gjorde världens godaste kycklingsallad till mig idag. Den var så god att jag skulle kunna ge min högra lilltå för den igen. Dessutom så övningskörde hon med mig riktigt länge. Så ett givet Dagens Plus går till moren.

Annars finns det som sagt inget att skriva. Skolan håller på att ta kål på mig och jag har redan gått in i väggen sisådär 17 gånger de senaste veckorna. Men nu är det bara 4 dagar kvar förresten! FYRA SATANS DAGAR. 21 Mars så smäller det. Datumet jag räknat ner till i ett halvår. Iofs är det lite förstört nu eftersom det mesta redan läckt ut på nätet i förväg. Men vafan. Man får ju inte vara bitter.


Det är coolt att skela.

CIAO! /Malin.

Kommentarer
Postat av: Mamma Minna

Vad glad jag blir när du skriver så fint om lilla mamma :). Du kör ju riktigt bra!

Kram Mamma

2009-03-19 @ 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0