Lördag!

Hejsan!

Idag vaknade jag upp brevid min älskling och tog en tidig buss hem för jag skulle nämligen hjälpa malin med att välja ut en balklänning. Ingen balklänning hittade vi men jag kom däremot hem med nya träningskläder, så nu finns det inga flera anledningar till att undvika gymmet.

Jag försökte mig nyss på slutprovet i trafikkunskap där jag fick 47 av 70 rätt (57 är VG).. Det gick faktiskt oväntat dåligt, det gäller att ligga i nu om jag ska nå mina mål.. Som tur är så har vi 10 försök på oss!

Ikväll har jag inga större planer, det blir nog att titta på melodifestivalen och tycka synd om mig själv för jag har riktigt ont i magen..
Imorgon så ska jag försöka komma igång igen med gymmandet så jag ska iväg och träna en stund annars så är det spanska, engelska och svenska som gäller!

Vi hörs och ses.
Puss!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0