JAG VILL VARA FRISK!!!

Hej hej! Malin här. Ligger här och tycker synd om mig själv så jag tänkte att jag skulle titta in lite på bloggen och klaga. Som ni kanske redan vet så har jag fått öroninflammation. Den har dessutom spräckt mina trumhinnor så jag är ganska döv för tillfället. Fast jag hör bättre idag än igår. Igår hörde jag inte ens vad någon sa som stor mindre än en meter ifrån mig. Men idag kan jag NÄSTAN höra vad de säger på tv:n - framsteg.

I alla fall så är det ju så jävla typiskt att något sånthär ska hända mig just nu när jag har tusen grejer att göra. Egentligen blev jag sjuk redan i helgen men jag gick till skolan måndag, tisdag och onsdag med feber (Hah, ni skulle sett mig, vilken skönhet jag var. Vandrande monster har fått en ny innebörd). Till slut gick det helt enkelt inte att stå emot min lilla sjuka så det blev en jävla massa strul på onsdagskvällen. Först till akuten, sen till vårdcentralen, sen hem, sen till vårdcentralen igen. Men till slut så fick jag penicillin och sen dess har jag varit hemma och gjort ingenting. Kollat på ca 10 avsnitt av Lost men eftersom de inte är textade så förstår jag inte ett skit.

Jag har missat tokmycket i skolan nu när jag varit hemma vilket grämer mig så in i Norden. Dessutom så händer det massvis med kul den här helgen och jag ligger bara här hemma och är sjuk och äcklig. Imorgon är det högskoleprovet, som jag verkligen inte vill missa, sen på kvällen är det fest hos Lemon och på söndag är det kryssning inbokat. Och jag vette tusan hur det ska gå. Jag vill, vill, vill göra allt men just nu känns det som jag inte orkar någonting.



Aja, vi får se hur det blir med saker och ting! Beror nog mycket på hur jag mår imorgon! Hoppas ni andra får en skitrolig helg i alla fall. CIAO!


/Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0