Innan jag kryper ner i min underbara säng

Nu har jag skrivit klart min engelska diktanalys, känner mig ganska så nöjd faktiskt. Hoppade över punkten symboler för det hittar jag inga, vad fan skulle det finnas för symboler i en dikt som handlar om att Love should be a big event?!
Jaja, har sammanfattat mina kopplingar i historian så nu ska jag bara göra stolpar eller en mindmap, har inte riktigt bestämt mig än, men bra ska det bli!
Sitter här och lyssnar på lite musik och slappar en stund innan jag kör igång på stolparna/mindmapen, ska nog gå och duscha också innan det blir för sent.
Måste läsa Ivanhoe, men den är ganska tråkig och det händer ju aldrig någonting...

På idrotten idag var jag och Fredrika ute och sprang, då tog vi en lite paus på kanske 5 minuter och då är det ju klart att man passar på att gunga lite :P


Nina i ett gigantiskt nötskal, så himla typiskt mig!
(Men roligt var det ju såklart)

Nu ska jag fortsätta med allt!
Höres
/Nina

Kommentarer
Postat av: Sandra

NIce!

2009-03-06 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0