88!

Det här är vad jag längtar efter:

Spanien 2007


Där, på en strand i Spanien låg jag och stekte 2007 med la familia.. I år blir det på en strand i Egypten med hexagongänget minus Siri plus Corriz.... Åh, vad jag längtar!

Det är bara 88 dagar kvar till sommarlovet nu, ack så lite men ack så mycket som ska göras!

Har jag förresten nämnt att jag verkligen inte tycker om spanska på senaste tiden?..
Landet är härligt på sommaren men språket, usch!
Nu ska jag försöka ta tag i spanskan, vi har ju faktiskt läxförhör imorgon och prov nästa vecka..
Önska mig lycka till!
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Robert.

Det var okej om jag följde med va? :)

2009-03-18 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0