16 månader!

Idag så har jag och el roberto 16 månader tillsammans!

Det ni! :D


Tyvärr så existerar det inga nya bilder på oss, bara från då jag hade blont hår, men det ska det bli ändring på!
Bilden är för övrigt från NYÅR! Tiden går ju så sjukt snabbt..

Idag så har det inte hänt så mycket, vi har haft en allmänt seg dag i skolan och väl hemma så tänkte jag börja med en bokanalys som ska in imorgon. Analysen ska vara på boken "den unge werthers lidanden" en mycket spännande och bra bok, eller inte!



Helgen ska bli skön i alla fall, jag ska träffa Robert, träna och plugga spanska, vi har nämligen prov nästa vecka och det känns inte riktigt bra.. Sista provet innan NP i spanskan, det är nu det gäller!

Ha en fin torsdag, det ska nämligen jag och min kära vän bokanalysen ha!
Puss.
/sandra

Kommentarer
Postat av: HHANNAH;

Sött ;')

2009-03-20 @ 22:53:27
URL: http://hhannahs.blogg.se/
Postat av: Robert.

söta vi är baby

2009-03-23 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0