1 mars!

Hallå gott folk! Det är äntligen mars och sommarlovet närmar sig med stormsteg, bara 14 veckor kvar nu.. Jag älskar sommaren, om bara snön ville försvinna och gräset komma fram så är jag lycklig!

Den här helgen har varit fin, i fredags så var jag med Roberto. Han var med mig på våran sista lektion, spanska, därefter så åkte vi hem till mig efter att jag testade lite kläder som jag kanske vill handla denna månad.

Vi vaknade tidigt på lördagen och Robert åkte hem till sig. Jag och mamma som är ensamma hemma började åka runt i trosa så jag kunde dela ut lite CV i hopp om ett sommarjobb, det gick bra, 12 ansökan fick jag ut. Mot kvällen så handlade jag och mamma lite got mat och gott till kvällen då vi skulle ha myskväll!
Linn som hade vägarna förbi trosa kom också och hälsade på i drygt en timme.

Jag och mamma satte sedan igång med våran myskväll med 7 pounds och slumdog millionaire, två riktigt bra filmer!

    

Idag har jag planerat att köra lite trafikkunskap och ekonomi..
Hoppas ni haft en trevlig helg!
Puss.
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-01 @ 19:10:58
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Cristin

svar: Jag lägger till er nu! :D

2009-03-01 @ 21:11:03
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Robert.

Roberto vafan :)

2009-03-02 @ 14:44:34
Postat av: fd. läsare

asså ni har blivit skitkassa på att uppdatera! booring och jag orkar inte följa ner längre. tack för mig!

2009-03-02 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0