090330

hejsan bloggen!
Idag så fyller min syster Malin 19 år vilket betyder att hon idag är större än blommorna hon får!
GRATTIS!


Dagen rullade på rätt bra, den började med matte och sedan ekonomi. På lunchen så gick jag och Malin till coffeehouse by george som födelsedagsfika! Deras chokladbollar "are to die for" haha!

Sen hade jag Geografi och efter det så tvingade jag Daniel att stanna kvar i skolan med mig och gå på extraspanskan (=vänta i över en timme för att ha en onödig lektion på 30min). Sedan fick jag praktiskt taget springa till bussen vilket var i stort sett omöjligt i de skorna jag hade på mig.

På bussen så fick jag sällskap av lilla Corriz, det har blivit lite av en tradition. En mycket bra tradition måste jag säga!
Jag hoppade av bussen flera hållplatser senare än vanligt för jag skulle nämligen hälsa på Fia, vi satt mest och snackade skit som vanligt och åt allt möjligt!

Väl hemma så snodde jag hubba bubba tuggummi av Malin för att öva på att blåsa bubblor. Jag börjar faktiskt bli ganska duktig nu! En vacker dag så slår jag rekord i tuggummiblåsning.



Nu ska jag plugga trafikkunskap, jag har nämligen slutprov imorgon!
Puss.
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Robert.

Nördig men söt bild :)

2009-04-01 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0