090326

alla andra är verkligen kassa på att uppdatera just nu, men jag är stolt över mig själv som faktiskt har uppdatarat varje dag ett tag nu!
Lilla Malin är sjuk, dubbelsidig öroninflammation har hon stackaren!

Idag hade vi bara tre lektioner och jag hann hem redan vid halv 3 så jag har varit iväg och tränat och snart så tänkte jag sätta igång med spanskan, vi har uppsats imorgon! Hoppas det går bättre än vad det gjorde i tisdags för mig..

Men innan jag sätter igång med den tråkiga spanskan så tänkte jag leta igenom min garerob efter något att ha på mig på lördag när vi ska hem till Nina och parta lite smått, det ska bli kul!

Jag lekte lite med min kamera så jag bjuder på några godingar, jag är nämligen riktigt het precis efter jag varit och tränat, titta och se själva!



haha, den här är till Fredrika, hon älskar nämligen när jag gör den här minen.
Hon tycker att jag ser så nöjd ut!





Haha nu får det vara nog!
Vi ses.
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte dig lik på bild två :/ :P :)

2009-03-26 @ 18:36:31
Postat av: Fredrika

Du är så jävla SNYGG! :)

2009-03-26 @ 20:12:25
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: Robert.

snygga bilder baby, du är så jävla söt :D

2009-03-27 @ 10:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0