090322

Värst vad bloggen har varit tom den här helgen..
Det ska det bli ändring på för nu ska ni få höra om min "händelserika" helg.
I fredags så åkte jag och Robert hem till mig och bakade kladdkaka som fick en svampig konsistens, tittade på sex and the city och på vänner såklart!



På lördagen så kom min morbror och hälsade på och jag fick träffa min lilla kusin.. Otroligt söt, det var fullt liv på honom tills han slog i huvudet och ville åka hem igen.
Vi åt en massa bullar och efteråt så tittade jag och Robert på confessions of a shopaholic, den var mysig men förutsägbar vilket kan bero på att jag läst boken men vad vet jag!?

Ett år gammal bild på sötnosen!


Idag så åkte Robert hem vid 1 och jag gick vidare till gymmet..
På planeringen för idag så står det:
Städa upp i rummet!
Plugga spanska!

och
Titta på Gossip Girl!

Vi ses!
Puss.
/Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

annars var det vår morbror som var här, men vad vet jag om släkten

2009-03-23 @ 12:25:51
Postat av: Robert.

Det var en mysig helg tillsammans med dig! puss<3

2009-03-23 @ 12:29:04
Postat av: Sandra

haha, ja jag ska ändra :P

2009-03-23 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0