090318

Hejsan bloggen!

Idag har varit en sån där härlig dag, solen skiner och jag är på bra humör. Skolan började med Geografi där vi fick leka världshandeln som mot slutet blev en blodligt allvarlig tävlig (i alla fall i våran grupp) som var ett I-land men förlorade mot ett U-land.. Framtiden ser inte ljus ut för landet De rika..

Vi slutade tidigt idag, redan vid 13.30 så efter skolan träffade jag Robert, vi satte oss på Sandys där jag åt en smaskig dammsugare!



Jag kom precis hem och tänkte fortsätta skriva på min argumenterande text om finanssfärens toppchefers ansvar som jag och Malin flitigt nog arbetade med över lunchen.

Vi hörs senare!
Puss.
/Sandra

Kommentarer
Postat av: egoinas.se

gissa! :)

2009-03-18 @ 16:41:05
Postat av: Robert.

Det var en riktigt mysig dag tyckte jag :) älskar dig<3

2009-03-19 @ 10:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0