Tisdag

Idag skulle man ha åkt till Mariefred med skolan men redan i söndags kände jag av halsont och lite sliten, och sen igår bröt det ut på riktigt. Känns som väldigt bra timeing måste jag säga..
Igår hann jag i alla fall klippa mig och vara i skolan en stund innan jag gick hem och kröp ner i sängen. Nu kurerar jag mig för fullt, det här är den första gången på hela dagen som jag är uppe på riktigt, menj ag ska nog återvända til mina prickiga lakan väldigt snart.
Om jag inte hade vaknat av att varmt snor rann över min vänstra kind så hade jag inte gått upp alls, men nu är jag vaken och sitter och kollar på Oprah Winfrey Show, och visst, hon är bra men det är en sak som jag stör mig på väldigt mycket!
Hon tycker om att prata om president valet ganska mycket, och det är bra att hon informerar om det, men måste hon tvinga sin politiska åsikt på alla andra?!
Tydligen.

/Nina

Kommentarer
Postat av: sanna

hoppas du har en bra dag

2009-06-09 @ 17:46:41
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag gillar varmt snor, kan du inte smeta det på min kind också?

2009-06-10 @ 11:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0