Sommarlov!

Det är änligen sommarlov, jag hade nog uppskattat det mera om jag var frisk och solen lyste..
Om 30min ska jag börja åka mot nyköping och titta när syster-yster springer ut!

Igår så fick vi sommarlov, Amanda och Fred gjorde mina ben (och tår) sommarfina!


Förra helgen så tog min vän ida studenten! Hon var jätte fin och otroligt glad. Hoppas att malin får det lika kul fast det bara öser ner regn!

Nu ska jag trycka i mig några ipren, le och försöka få folk att förstå vad jag säger!
Grattis malin!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Tittar in..

och önskar en underbar dag!



Kram Milly ღ

2009-06-14 @ 17:26:19
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Robert.

Nej vilka söta ben! : ) älskar dig <3

2009-06-15 @ 16:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0