Sommar!

Det är dålig uppdaterig här, till vårat försvar så har vi en massa att hinna med innan det efterlängtade sommarlovet kommer.. Bara 8 dagar kvar nu!

jag sitter och funderar vart solen och värmen tog vägen någonstans, vi som hade det så fint i helgen..
Jag vill ju bli brun!

På fredag så ska jag på Idas studentmottagning, det ska bli roligt. Jag önskar bara på att solen hinner titta fram när hon springer ut så det verkligen känns att sommaren är här. Hon är nog glad i vilket fall som helst, det får vi hoppas på eftersom jag har hört rykten om att det bara kommer att vara 5 grader, vi får hålla tummarna på att det är en stor tjock lögn!

Jag hittade en rolig bild på mig och el Roberto som jag tänkte dela med mig utav, titta och skratta ;)



Puss på er!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Robert.

vad glad jag blir när du frågar om du får lägga upp fula bilder på mig som du gör hela tiden! xD puss

2009-06-08 @ 09:35:11
Postat av: Anonym

DÅLIG uppdatering....igen

2009-06-10 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0