glad midsommar!

Idag firar jag först hemma med en massa god mat och andra onyttigheter, farmor fyller också 75 så det ska vi fira lite extra.
Senare dar jag vidare till Nyköping och träffar Amanda, Nina, Fredrika och Sara. Vad vi hittar på kan bara framtiden visa men jag kan lova er att vi har jävligt skoj! Det har man alltid med dessa brudar.

Jag & Amanda på skolavslutningen!


Dagen efter så får jag dra mig upp tidigt för att hinna med en buss som går vid 9 för att hinna till jobbet i Trosa. Livet är underbart ibland..
På lördag får jag även besök av El Roberto så helt jävligt är det inte, sen tjänar jag ju pengar också. Det får man aldrig glömma.

Me and El Roberto!


Nu verkar det som om folket börjar komma, jag som fortfarande sitter med blött hår nykommen från duschen..
Dags att snabba på lite kanske.
Puss på er!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Robert.

Heeey du är verkligen skit snygg på den där bilden tråkigt bara att det ser ut som om jag har knarkat i 4 dagar i rad utan att sova : puss <3

2009-06-20 @ 15:47:23
Postat av: Malin

BRA INLÄGG SANDRA!!!!! :D

2009-06-20 @ 17:36:56
Postat av: bitte

fina bilder

2009-06-28 @ 22:44:09
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0