FÅR INTE TILL EN BRA RUBRIK..

Hej allihopa! Jag vet att det var ett tag sen jag skrev men jag har väl inte haft så stor lust... Egentligen har jag inte gjort så mycket sen vi kom hem från Barcelona heller. Så det finns inte så mycket att berätta.

Skönt med sportlov nu i alla fall. Egentligen skulle vi ju åkt till Egypten på tisdag men eftersom omständigheterna inte är dem bästa så är resan avbokad. Men det är inget jag bryr mig om. Egypten kommer alltid att finnas kvar. Jag vill bara att alla mina nära och kära mår bra och är friska. Så det blir att vara hemma och läsa bara. Har läst alla Twilightböckerna säkert 5-6 gånger nu. Och eftersom halva Midnight sun är publicerad på Stephanie Meyers hemsida så kommer den förhoppningsvis hålla mig lite sysselsatt. Plus att jag har The Host hemma också. Det är skönt att hålla sig sysselsatt med underbara böcker när man har mycket att tänka på. Fly verkligheten lite.

Annars har jag inte så mycket att säga. Igår var jag i Linköping. Fast det var i princip raka vägen till Universitetssjukhuset och sen hem igen så jag antar att det inte är något som intresserar bloggvärlden. Det mesta utan shoppingpåsar verkar oftast ganska irrelevant.


Random bild från Barca.


Förlåt för det pessimistiska inlägget men det får ni stå ut med. Nu ska jag återgå till min bok igen. Jag saknar mina vänner. Det var flera dar sedan vi umgicks. Jag är så fäst vid alla "Hexagon-tjejer". Det är inte riktigt min grej att vara sådär cheesy på intranätet men jag är så glad att ni är så fina och förstående och stöttande.

/Malin.

Kommentarer
Postat av: Nanna

hoppas du känner dig lite bättre och att du och alla ni andra tjejer i ert gäng! får en bra alla hjärtans dag! Vad ska ni hitta på!?

2009-02-13 @ 21:05:35
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0