Mitt lov!

jag har tydligen fått klagomål på att jag är dålig på att uppdatera därför kommer en redovisning av mitt lov!

Fredag: Jag var med min älskling och valde ut min present till alla hjärtans dag, ett par underkläder från H&M. När vi kom hem så ville vi inte vänta tills imorgon med att ge dem till varandra så vi gjorde det på en gång, han fick ett par Calvin Klein kalsonger och jag mina underkläder. På kvällen så tittade vi på Let's dance och åt godis med Fia som nyss tagit körkort.



Lördag:  Vi firade lite smått att det var alla hjärtans dag med en mysig frukost och mot kvällen så gled vi över till familjen Cedervall för att fira mannen i huset som fyllde år.

Söndag: Robert åkte hem tidigt och jag började möblera om i mitt rum eftersom jag skulle ha plats med 4 stycken sovande små änglar.

Måndag: Nina, Amanda och Malin tar sig till trosa för att hälsa på mig, vi har en riktig tjejkväll med got mat, kladdkaka och sex and the city.

Kladdkaka


Tisdag: Vi vaknar och tänker göra pannkakor till frukost men bristen på mjök leder till vanliga mackor till frukost! Mina kära vänner åker hem och jag inviger Wii fitness, vilket visar sig vara riktigt roligt.



Onsdag: Robert tittar förbi redan kl. 6.40, jag öppnar för honom och vi går genast och sover igen. På kvällen möblerar jag tillbaka mitt rum sen tjejkvällen och klagar på stackars Robert som är ivägen när jag ska flytta på allt!

Torsdag: Robert åker hem tidigt och jag och min kära syster malin tar bussen till södertälje och möter upp mamma. Jag gör en synundersökning som säger att jag inte behöver glasögon men om jag vill så kan jag få det. Jag, Malin och mamma kör vidare till heron där vi äter på pizza hut och sedan tittar på benjamin buttons otroligt liv, den var bra!!

             Jag & Malin 2007                                                                     
             

Benjamin Button


Fredag: Jag har nyss vaknat, idag ska jag till Stockholm och hälsa på Linn. På söndag är jag hemma igen och på måndag börjar skolan igen.. Jag har som vanligt inte pluggat någoting alls på lovet vilket var min stora plan..

Limpan!


Nu ska jag titta lite på sex and the city sedan ska jag dra iväg till Limpan..
Vi ses.
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: okej det låter bra. hur är det med dig då? Kram (:

2009-02-20 @ 12:10:00
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Robert.

Haha vilka söta bilder du har lagt ut!<3 älskar dig

2009-02-20 @ 20:22:54
Postat av: Anonym

Bra uppdaterat!

2009-02-21 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0