Matteprov!

Hello people!

Vi har precis haft matteprov och det gick verkligen inte bra! Jag sitter här och hoppas på ett G i alla fall!
Tanken är att jag egentligen ska plugga geografi men så är inte fallet, jag har bara inte motivationen därför så sitter jag framför bloggen med mitt godis och känner mig sådär lite lagom tjock som man gör när man är som lyckligast! Eller inte!

Idag ska jag försöka hinna med 13.08 bussen hem och pluggapluggaplugga, hela dagen lång! Någon paus då och då för att ta en godis eller kanske äta något annat ibland, men annars så är det plugg som gäller.

Min kära vän Fia tog sitt körkort igår så hälsa grattis till henne så blir hon ännu gladare!

Nu ska jag antligen ringa Robert och klaga över att jag har massor att göra till imorgon eller så ska jag ta tag i allt jag ska göra så jag blir klar någon gång!
Vi hörs!
Puss.
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad dålig du är på att uppdatera! Ändra på detta Sandra!

2009-02-19 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0