VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL!

Godmorgon mina kära undersåtar! Ledsen att jag inte skrivit på länge men det har varit full rulle hela julen. Ja, tro det eller ej men Jag har haft full rulle. Det trodde ni aldrig va?

Jag orkar inte skriva så mycket om julen. Jag fick jättefina presenter, åt god mat. Ja, det vanliga helt enkelt. Vi kan spola fram till annandagen då det blev mellandagsrea som aldrig förr. Träffade tjejerna, åt på Huldas, gick på stan. Bestämde oss för att vi skulle käka pizza, och sagt och gjort. Så blev det. Grabbarna grus gjorde oss också sällskap. Efter det åkte jag och grabsen till Norrköping för att köpa x-box och guitar hero. Så det blev guitar hero hos mig hela kvällen efter det. Jag har massa bilder men tyvärr är min kamerasladd hemma hos papsen. Så det får bli en annan gång.

Igår var det Stockholm och Miss Li som gällde. Hon skulle spela på ett ställe som heter Debaser och jag var lyckligt utvald att få följa med. Dock får jag reda på precis när vi parkerat bilen att det var 20-års gräns den kvällen. Hur skulle detta gå? Men jag kom in vilket var riktigt TUR. Annars hade jag väl fått gå på bio eller nått.

Bästa överraskningen med kvällen var att hon efter en låt börjar prata om att hon gjort en låt med en kille men att musikbranschen i Sverige är väldigt hård bla bla bla. Jag lyssnade inte så noga förrän hon helt plötsligt skriker: "LARS WINNERBÄCK". Och ut på scenen kommer helt enkelt självaste Lars Winnerbäck - vilket var skitkul. De spelade en jättefin duett tillsammans och publiken var helt tokig. Jag har massvis med bilder och filmer från detta som jag tänkt lägga upp snarast.



Hela kvällen var tokbra. Bland annat spelade Miss Li några nya låtar som kanske skulle komma på hennes nya skiva, och det var speciellt en av dem som var tokbra. Bästa kvällen på väldigt länge helt enkelt. När jag kom hem inatt så bara stupade jag i säng.

Nu hade jag tänkt att kolla på Björn Gustavssons nya film och mumsa på lite godis. CIAO!

/Malin.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad KUL!!

2008-12-28 @ 17:04:57
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: Nina

Min kusin jobbar där, på debaser alltså :D

2008-12-28 @ 18:37:21
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0