Tjuvlyssnat!

Eftersom jag är grymt nördig och älskar tjuvlyssnat så tänkte jag dela med mig av några roliga tjuvlyssningar!

Krystat samtal

Herrtoaletten, Kista Galleria

Man 1: Fem spänn för att pissa! Äh, jag blir förbannad alltså.
Man 2: Jo... men då är det i alla fall någorlunda fräscht.
Tystnad/urinering.
Man 1: När det kostar brukar jag alltid försöka bajsa... Men jag tror inte jag kan klämma fram något nu.


"Vad sa du att du tog upp?"

Uppehållsrum, Gymnasieskola, Göteborg

Två tjejer ~16 diskuterar ett gräl den ena tjejen tidigare var inblandad i.
Tjej 1: Då sa jag, asså man kan inte säga osocial. Och hon ba, det kan man visst!
Tjej 2: Vad gjorde du då?
Tjej 1: Jag tog upp mobilen och visade att det inte fanns i T9. Sen var hon inte så kaxig längre!

En bra affär?

Åhlens City, Stockholm

Två slitna män ~25 står och diskuterar föregående kväll då de varit ute och festat.
Man 1: Vilken kväll igår alltså! Jag sov hemma hos en brud, som ville ha 600 kronor för att jag skulle få följa med henne hem.
Man 2: Haha, köpte du sex?!
Man 1 (förvånat): Nej, skulle aldrig betala för det fattar du väl?! Hon ville ha 600 kronor för sovplatsen och frukosten... Sexet följde med gratis...


Allt hon ville var att klämma på honom...

Ica Supermarket, Alvesta

Tjej 1 ~15: Alltså, jag vet knappt vilka några av de där killarna är.
Tjej 2 ~15: Du vet ju vem Snygg-Viktor är.
Tjej 1: Åh, han är så jävla snygg! Han hade en skitstor finne i pannan idag och till och med den var perfekt.


"Åtminstone i Leisure Suit Larry"

Bokhandel, Stockholm

Kvinna ~45 ska dra sitt kort för att betala men hon får det inte att fungera. Manlig expedit ~20 erbjuder sig att göra det, drar kortet och pekar på displayen.
Expediten: Så nu kom det fram här... magiska fingrar!
Kvinnan: De kommer alltid för dig va?
Expediten (väldigt nöjt): Jo, de gör ju det!

"Jag ville bara ha en liten Magnum"

Kupolen, Borlänge

En mamma ~35 är med sitt med barn ~5 i en affär. Barnet springer fram till glassfrysen och tittar ner i den.
Barnet: Mamma, kan vi göra som vanligt!?
Mamman: Nej, det blir inget.
Barnet: Vi gör ju aldrig som vanligt!


Att vara frågvis har ett högt pris

IKEA, Haparanda

En kille ~25, en tjej ~20 och tjejens mamma ~50 står i matkön på IKEA-restaurangen. Killen och mamman diskuterar livligt medan tjejen ser lite fundersam ut. Efter ett tag lutar sig tjejen fram mot killens öra och viskar något. Killen vänder sig om och tar en bricka.
Mamman: Vad är det nu? Jag vill också veta!
Tjejen: Men det var inget viktigt.
Mamman: Nä, men säg nu! Du kan inte viska sådär så inte alla får veta!
Tjejen (högt): Jag sa åt honom att dra upp gylfen!
Mamman tystnar.
Tjejen (tyst): Jag sa ju att det inte var så viktigt...


Han hade inte förväntat sig att det var hon som skulle hitta den hemliga lådan under sängen...

Frisörsalong, Åhus

En flicka ~7 sitter och får sitt hår klippt. In kommer hennes pappa ~40, och sätter sig på en stol.
Pappan (till dottern): Nu ska jag kolla lite i damtidningar.
Flickan (högt): Vadå ska du kolla på nakenbilder?
Alla i salongen vänder sig om, och pappan blir helt tyst.

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0