TISDAG, TUESDAY, MARTES.

God morgon. Sitter just nu i sängen och försöker få tiden att gå på nåt sätt, hatar att jag alltid vaknar så tidigt, då finns det ju inget att göra tills nån rolig människa vaknar och vill hitta på nåt..! Idag, till exempel, vaknade jag halv 9. Fick iaf lite tid att gå genom att kolla på något program om skönhetsdrottningar som gör bort sig på E!. Vilket liv jag har :D

Igår var jag iaf i Norrköping med Amanda och Sir-I, hittade en hel del fint! Kom hem med en tröja, ett linne, örhängen och en ögonkräm. Väldigt nöjd med mina inköp. :)

Idag ska jag träna med pappa på badhuset och sen vet jag inte, kanske träffa Malin en stund :) I hope so!

Snart är det nyår! :D

/Fredrika


Malin! Jag har alldeles för några bilder på oss :(

Kommentarer
Postat av: Katarina

när togs den där bilden? <3

2008-12-30 @ 11:16:28
URL: http://katarinaacorell.blogg.se/
Postat av: Sandra

sötnosar!

2008-12-31 @ 12:50:47
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: hej

var det ett år sen? söta

2008-12-31 @ 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0