THURSDAY.

Så har min skoldag äntligen tagit slut. Avslutade den med ett läxförhör i geografi, som visade sig vara ett prov. Sånt gör verkligen ens dag, nu blev jag verkligen peppad för att ORKA göra en massa saker.

Men, snart är det helg! Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, men på lördag är det i alla fall part-ey med tjejerna och det är alltid trevligt! Dessutom jobbar jag lördag & söndag. Monäeh!

Jag måste förresten börja ta tag i det här med julklapparna.. Har 4 (kanske 5) stycken kvar att köpa. Men här i lilla Nyköpingski hittar man inte så mycket - om man inte vill köpa samma sak varje år förstås!

För att citera Amanda: "God jul"

/Fredrika


Kommentarer
Postat av: Madde

YEAH, god jul liksom :)

2008-12-11 @ 14:48:50
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack:D

anledningen till bilden på elsa var att hon är utomordentligt vacker.

Eller vad tycker du/ni?

2008-12-11 @ 15:03:21
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0