STRESSAD?

Hmm, jag kan fortfarande inte skaka bort den där känslan av att ha en massa saker kvar att göra, trots att allt i skolan är klart och jag inte ska jobba så värst mycket under lovet. Det enda som jag vet verkligen tynger mig är att jag inte är färdig med alla julklappar (!).

Idag har jag sovit lääänge och sedan var jag och högg (sågade egentligen, men det låter tuffare att hugga) julgran(ar) med pappa och lillebror. Så tjusiga granar så! Sedan var jag inne i stan en sväng och handlade julklappar, efter det hamnade jag här framför Scrubs.

Förresten kommer min käre bror hem på besök från Göteborg idag! :)

Snart folket, snart är det JULAFTON!

/Fredrika


GOD JUL :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sexy-Freddy!

2008-12-22 @ 16:29:14
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0