Skola imorgon!

Det är söndag kväll vilket betyder att om några timmar så är vi tillbaka i skolan igen.. Inte särskilt roligt!

Imorgon så slutar jag runt halv 3 vilket inte är så farligt men jag ska vara kvar i stan till klockan 4 med Robert. Sedan så får jag åka med Fia och hennes mamma hem till Trosa igen. Där så ska jag hjälpa Fia med matten eftersom hon har nationella imorgon, så lycka till på henne!



Ignorera den sjukt fula bilden och fundera på det där med student 2007, skulle inte sitta helt fel va?!
För min del blir det student 2010, kanske inte så fel det heller?! Bara 3 terminer kvar nu!

Vi ses imorgon.
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Robert.

HAHA vilken pimp bild .. :) så söt.

2008-12-08 @ 12:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0