PARADIS.

Som vår kära Fredrika påpekade nyss, så har vi nu lagom äckligt mycket plugg att göra. Men det är bara att bita ihop och tuffa igenom allting. Sen får man ju sitt efterlängtade jullov.
Idag fick vi i ekonomiklassen tyvärr dåliga nyheter. Den planerade Stockholms resan inför fredagen vart inställd, vilket betyder att vi måste genomlida ännu en lååång fredag. Jag trodde det var slut med såna innan jullovet. Ack så fel jag hade.

Men jag är lycklig för jag sitter här med en alldeles egen paradis ask vilket betyder att jag är tjock, men väldigt nöjd :)
Nu ska jag begrava mig i choklad och vara allmänt tjock!
Tudelu!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Choklad <3

2008-12-08 @ 20:16:32
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0