NORRKÖPING TVÅ GÅNGER IDAG.

Puh, vilken dag. Först upp tidigt för att åka till Norrköping. Mikko körde och lyssnade på Elvis hela vägen ner. Väl nere gick systra mi och jag och letade lite kläder utan större framgång. Till slut blev vi hungriga och gick och käkade på Paus. Godare sallad finns bara inte!

Väl i bilen hem börjar Mika tjata på Mikko om att han vill svänga in vid Tygvaruhuset eftersom jag berättat för honom att jag köpte så snygga tyger där förra veckan - och han behövde nya gardiner. Mikko vägrar köra dit så det slutar med att när vi väl kommer hem så åker jag och Mika ensamma ner till Norrköping IGEN. Haha. Den här gången fick jag köra vilket var skitkul. Det var jätteroligt att köra lite längre och inte bara runt i Nyköping. Men men, just nu vill jag bara träna, träna, träna så det händer något med mina skills någon gång detta millenium. Hah, om ni bara visste hur kass jag är ><.


Jag saknar min Freddy!

Nu blir det julklappsinslagning för fulla muggar. God jul och puss på er.

/Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0