NÖRDARNAS NÖRDAR.

Goddagens på er mina vänner! Det senaste dygnet har jag befunnit mig i ett mycket besvärligt och sjukligt tillstånd. Förjävligt helt enkelt. Typiskt mig att bli sjuk lagom till lovet. Dock har jag inte låtit detta stoppa mig. Igår kväll åkte jag in till stan för att kolla på bio med Elin, Fredrika, Corris, Nina och Amanda. TWILIGHT såklart. Det blev andra gången jag såg den på bio.. Fast man kan ju bara inte se den för många gånger. Åh, så fantastiskt att det inte finns ord. Nina förstår vad jag menar! Nu måste jag beställa alla böcker så jag får veta vad fan det är som händer. I alla fall så åkte jag och Elin genom stan efter bio och sen blev vi bara sittandes i bilen och pratade massor om allt mellan himmel och jord.



Dessutom, som ett tecken, när jag vaknade imorse och slog på tv:n så börjar precis Harry Potter. Vad är oddsen? Detta var självfallet också fantastiskt. Även om det var The prisoner from Azkaban vilken inte alls är den bästa boken/filmen. Men oavsett så får jag aldrig nog. Fattas bara att Narnia går på tv ikväll och jag blir religös. I och för sig har jag ju filmerna hemma så det spelar väl inte så stor roll.

Under det senaste dygnet har jag också hunnit med att varva mitt Super Mario på Super Nintendo. Det är grejer det. Inget jävla PS3 och X-Box och skit. Hederliga gamla Super Nintendo. Nog för att jag är världens nörd men man får ju för i helvete ha lite klass på det man utövar.

Adjökens.
/Malin.

Kommentarer
Postat av: M A R I E L L E

SNYGGT LINNE! cool blogg ni har :)

kolla gärna in www.maarriielle.blogg.se

Puss /Marielle

2008-12-22 @ 14:01:14
URL: http://maarriielle.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vilken söt klänning/linne. :-)

2008-12-22 @ 20:18:58
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0