Nina!

Hej Hej 
Hallå Bloggen!!

Denna tisdag har varit rätt okej faktiskt, men jag hatar fortfarande tisdagar för det är en av de värst dagarna i skolan!!
Först har vi mentorssamtal/klassråd och alla vet att det inte tas upp särskilt viktiga saker på dem mötena, sen har vi svenska och det är väl lugnt. Men efter lunchen har vi matte och sen har vi spanska, matte är ganska roligt men spanskan är lång, tråkig, jobbig och spanska är inte mitt favorit ämne direkt men jag jobbar på!

Efter skolan övade vi på dansen och det gick väl bra, sen satt jag kvar i skolan med Siri och meningen var att vi skulle plugga geografi men det blev mest prat och lite kortspel. Alex kom och gjorde oss sällskap efter hans spanskaprov som tydligen gick kanon :P
Efter ca 8 timmar i skolan gick jag hem och gjorde tomatsoppa och jag skulle även göra våfflor men det gick skit! Det gick bra i början, smeten blev någorlunda bra men när dom skulle gräddas sket sig allting, mamma kom som min räddning men inte ens hon kunde fixa skiten! Så det blev inte så många våfflor..

/Nina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0