LYCKA.

Jag är benägen att hålla med Freddy om det där med skogen och bredbandet. Bor man i skogen så gör man! :D
Precis som Freddy har jag också pluggat, eller iaf försökt plugga, spanska. Men jag blev så grinig och arg på att det var svårt och på att Nikki (vår spanskalärare) aldrig förklarar eller berättar vad som ska komma på prov. Hon verkar tro att man kan lista ut det själv. Men iaf, jag vart som sagt relativit upprörd över allt men kom då på det knep som alltid gör mig lycklig. Sätt på en Muse DVD och livet blir udnerbart. Så här sitter jag nu och tittar på HAARP och är allmänt lycklig och nöjd :)



//Amanda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi fick ett papper med allt som kommer :P haha

2008-12-15 @ 21:03:21
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0