Lördag!

hejsan!

Jag är precis hemkommen från en kväll hemma hos famlijen Cedervall.
En väldigt trevlig kväll där vi firade att Ida fyller 18år idag, grattis på lilla Ida!

Imorgon så ska jag till Nyköping, vad som händer där vet jag inte riktigt än..
Sova hos Robert ska jag göra iallafall!
Leta kläder till nyår ska jag också göra.
Jag hade min kjol ikväll som jag hade planerat att ha på mig på nyår men jag fick ingen nyår-feeling från den så det är bara att leta vidare!

Nu ska jag titta på sex and the city och vara allmänt nördig..
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: ida

aw, tack så mycket lilla sandra :*

2008-12-21 @ 17:22:12
URL: http://bruisednotbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0