Kväll.

HalliHallå!
Nu har jag skrivit klart alla instuderingsfrågor till rättskuskapen och jag har precis duschat, det var skönt ända tills jag sparkade rakt in i badkaret. Så nu gör der lite ont i foten..
Denna tisdag har varit lite bra, eller ganska bra för att vara en tisdag. Jag känner mig lite hängig, fryser och har ont i huvudet. Alla tisdagar  är tråkiga för då har vi nästan alla martyr ämnen på en och samma dag, det är hårt.

Just nu sitter jag och funderar lite på vad jag ska göra för lerfigur i bilden som kompletering, det skulle vara något lite mer avancerat och jag skulle lägga ribban lite högre, ja just det! Jag gjorde ett hjärta i gips på bilden för någon vecka sedan och det blev en jävla höjdare det också. Tänka sig att allt jag gör blir så himla bra..
Min lärares kommentar var att det såg lite deformerat ut, Amanda sa att det skulle ha sett ut mer som ett hjärta om det gick ihop lite mer nertill och när mamma fick se mitt konstverk undarade hon om jag gick i tvåan, det var i alla fall bättre än pappas kommentar, han började bara skratta och sen undrade han vad det var.
Ett hjärta, svarade jag då.
Då tittade han på det en stund och frågade vilket dagisbarn som hade gjort det.
Jaja, det ingen fattar är ju att det ska se ut så... Faktiskt!

Jag funderar att göra en sån här lerfigur, men jag tror inte att resultatet skulle bli lika bra som den här söta saken som någon kille på google har gjort..............


Nu ska jag lyssna lite på The Kooks för att bli lite gladare.
Nu ska jag fortsätta på mitt historia arbete.
Nu ska jag hämta ett glas mjölk.

/Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0