JULKLAPPARNA ÄR KLART

Nu har jag varit ute i övningskört med Mika i två timmar - vilket verkligen var nyttigt för mig. Jag tyckte till och med att det gick ganska hyfsat, det gäller bara att träna satan nu de sista månaderna som är kvar innan 18-års dagen. Fast det kommer jag väl säkert inte ha tid med. Det känns som att jag kommer få körkort när jag är 23 om jag fortsätter i den här takten.

Både igår och idag har jag varit inne i stan och handlat julklappar för fulla muggar. Så nu är allt det klart. Bara hoppas att det duger åt herrskapet. Aja, nu ska jag sätta mig och sy lite sen sussa. Ska nämligen upp tidigt imorgon till Norrköping. Hah, blir väl fjärde gången på en vecka eller nått sånt. Men man får aldrig nog av shopping :). Speciellt bra är att jag får min lön imorgon!!!!

/Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0