Julklappar!

Alla verkar vara så hektiska runt jul för att hinna med alla julklappar. Jag är glad som få som har varit klar sedan länge, det kan ju bero på att jag började i November någongång!

Från tjuvlyssnat!

Det blir ingen hårgasm till jul

Butik, Uppsala

Två killar ~20 står och pratar om julklappar.
Kille 1: Asså, ska jag köpa en sådan där hårkliare till henne? Jag vet inte om hon redan köpt den själv.
Kille 2: Men du får väl typ fråga då?
Kille 1: Aa, men då måste man göra det diskret.
Kille 1 tar upp mobilen och ringer någon, troligtvis tjejen.
Kille 1: Hej! Du, köpte du den där hårkliaren?
Han lyssnar i luren och lägger sedan på.
Kille 1: Fan, hon fattade direkt.

Haha, killar är så otroligt diskreta.
Påminner om när Robert skulle handla min födelsedagspresent.

Nu ska jag städa och sluta datanörda mig.
Puss!
/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0