JAG HATAR FOLK.

Ibland får jag ett starkt begär att be alla runt omkring mig att snarast avlägsna sig till "the fiery pits of hell" eller pärleporten eller vad som helst så man slipper alla dessa människor. Jag tycker inte om folk runtomkring mig, jag tycker om mina nära och kära, folk runtomkring blir mest orosmoment. Folk som bara finns där och förpestar vardagen. Som lärare, busschaufförer, tanten i kassan på ICA, folk som tror att de äger världen etc.

Det kanske skulle vara något att flytta. Och då menar jag inte "åh, jag har fått en studentbostad i Jönköping"-flytta, utan mer "jag köpte en tomt på mars och min enda granne är en köttätande blomma"-flytta. Tål ju att tänkas på i alla fall.

/Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0