ISTE!

Innan jag somnar så tänkte jag skriva ett litet inlägg där jag hedrar den otroligt goda isten!
Det är inte vilket som helst utan, nestea's iste med smaken peach, no sugar added!
Just den som jag har 4stycken av i kylskåpet!



Det jobbiga med den är att den knappast finns någonstans, inte den med no sugar added i alla fall och det är den som är god! Den finns på huldas men där kostar den 25kr, vilket är lite väl mycket! Men ack så god den är.. Jag börjar förstå Malins kärlek till pepsi!

Nej, nog om iste. Nu ska jag försöka läsa lite geografi innan jag somnar!
Imorgon så ska vi öva på dansen till idrotten och så ska Robert antagligen med hem!



Bye for now.
Puss!
/Sandra


Kommentarer
Postat av: Madde

iste är käääärlek!

2008-12-09 @ 09:07:45
Postat av: Robert.

Haha någon dag ska jag köpa 100 st iste till dig .. bara för att jag älskar dig så himla mycket <3

2008-12-09 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0