HOHOHO.

Snart är det julafton folket! Fast ännu bättre - snart är det ledigt! Bara 3 skoldagar kvar om man inte räknar med avslutningen, och bara 2,5 om man räknar bort innebandyturneringen som vi ska ha på torsdag eftermiddag. Sen är man FRIIII i nästan 3 veckor. Underbart!

Jag har spenderat min dag här, i sängen, pluggandes rättskunskap och spanska. Och så har jag följt nedladdningen av Scrubs på datorn. Det är inte att rekommendera, i alla fall inte om ni bor ute i skogen och inte har den hypersnabbaste uppkopplingen, så att säga. Och det vet jag att jag inte är ensam om, jag nämner inga namn eller vad säger du, Biffen Lindström?

ÅÅÅH jag vill sova nu men det kommer dröja innan jag kan göra det.

/Fredrika


BIFFEN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0