HJÄLP

På morgnarna när jag vaknar så brukar jag slå på teven för att vakna till och inte somna om bums. Då jag inte kan byta kanal på min teve utan måste göra det uppe vid boxern så får jag nöja mig med den kanal som är påslagen. Har jag otur är det tv4+. Där börjar nämligen det sämsta barnprogrammet som existerar på denna jord ungefär vid klockan sju. Teletubbies. Stora konstiga aliens i olika färger springer runt i ett öde landskap där det inte finns ett skymt av annat liv förutom små kaniner som hoppar omkring. Solen är en gigantisk unge som antagligen är deras Gud.
Dom är skumma hela bunten, men den värsta är ju den största lila rackaren. Han springer alltid runt med sin röda lackväska som han är så förtjust i. Han borde snart komma ut ur garderoben tycker jag.



//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0