Helgen!

Igår var jag hemma hos Corriz och det var riktigt skoj! Jag har bara en bild från kvällen tyvärr och den tog vi innan vi åkte till Corriz, så bilder därifrån från ni vända er till Malin om!

Jag och El Roberto!


Idag har jag varit med Robert fram tills nu.
Vi har tittat på lejonkungen 3 och shrek och bakat chokladbollar som 3:dje advkentsfika! Det var mumsigt..

De ser kanske inte så charmiga ut men goda var dem!


Idag har jag planerat att plugga rättskunskap och spanska men jag har tappat bort mina papper, så hur det ska gå vet jag inte.. Jag hoppas att jag glömde dem i skolan och inte på H&M, får då går det illa på proven!
 
Vi ses.
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Robert.

Jag viste att du skulle lägga ut den där bilden för du vart skitbra på den och inte jag.. älskar dig sandra

2008-12-15 @ 08:42:18
Postat av: Robert.

Alltså du är så jävla het på den där bilden älskling !!

2008-12-17 @ 09:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0