hej hopp och god morgon!

Jag sitter här i min ensamhet hemma hos Linn och har precis ätit frukost. Limpan jobbar nämnigen idag och var redan borta när jag vaknade, som vanligt!

Idag har jag planerat att handa lite julklappar i Södertälje eftersom det inte blev något julhandel igår på grund av att det skedde in olycka i Rönninge så vi fick ta erstättningsbuss (YAAAAY) till Tumba och sedan pendeln därifrån vilket gjorde att vi skulle komma in till stan i över en timme senare därför struntade vi i att julhandla och åkte direkt hem till Linn.
 
Hemma hos Linn lagade vi jättegod mat och så kom Sarah hit. Vi gjorde oss i ordning för att sedan åka vidare till en klasskompis till Linn och Sarah. Där sjöng vi singstar och provade en arabisk maträtt!

Bilder från i Fredags när jag kollade på Roberts hundvalpar och kattungar kommer när jag är hemma!
Puss!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0